pátek 14. ledna 2011

KURVY - odchod a příchod hráčů

Zdravím vás,
náš klub zaznamenal dvě změny které si myslím jsou takovou nemalou přestupovou bombou. :)
Nemá smysl to dlouze okecávat.









Odchody: Maritazzi, Mates_cz

Příchody: Jeniczech, bobo-cZ

Oba nové hráče vítám a těším se na spolupráci.

Kurva Barry

38 komentářů:

  1. Tyhle přestupy jsou pěkně na hovno.To by se mělo taky nějak pořešit.Nedávno jsem vystoupil z kvalitního klubu Czech Elite,jen kvůli bobo.cz,krutáktom atd.aby jsme dali dohromady starý Czech Arsenal.Ted koukám bobo.cz je v týmu Kurvy.Já myslel že to myslíš vážně?A ne,že při první příležitosti zdrhneš!!!Mám ted rozbitou ps3,takže nejsem aktivní a nevím co přesně se stalo ale musim reagovat protože mi tyhle ,,škatulata přestupy,, serou!!
    S pozdravem Vibratorr

    OdpovědětVymazat
  2. Vibr: No hlavní problém byl v tom, že se to tam prostě nescházelo. Já jsem chtěl hrát a nebyla možnost. Proto jsem odešel já. Bob mě po té následoval ze stejného důvodu.. Pokud máš v celku 7 lidí, z toho se tam sotva sejdete dva, tak musíš uznat, že je přestup jediné možné řešení.. Bohužel jsem nevěděl o tvé porouchané PS3. Ale mohl jsi napsat alespoň něco sem. Aby se vědělo.

    OdpovědětVymazat
  3. Dík za info Jendo.Psal jsem to krutákovi na facebook,že mám ps3 rozbitou.Myslel sem,že Vás bude o tom informovat.To ale znamená,že Strikeforce Utd. nejspíš zanikne.Je to škoda.Já bych měl bejt zase aktivní příští týden.Jestli se ve Str.Utd. nebude hrát,tak půjdu taky pryč,bohužel.

    OdpovědětVymazat
  4. To je uplně na hovno každej tejden někdo přestupuje. Jenda nejdřív odejde z CA do CE za týden založí Strikeforce, aby vytvořil něco jako CA a nevídržíš tam ani měsíc? zase odcházíš někam do KUREV a za pár týdnů určitě zase přestoupíš .. TO JE BORDEL :-) Hoši chtělo by to udělat nějaký smlouvy s hráči, aby sme si neodcházeli jak chcem. A taky bych udělal novou kolonku PŘESTUPY kde by každý tým dostával příjem ( peníze ) za které by si potom kupoval hráče atd.. každý hráč by tedy měl svou cenu.. ( a ty body co se rozdáváji na turnajích to by mohly být ty virtuální peníze ) co vy na to ?

    OdpovědětVymazat
  5. ahoj Vibr, promin, ale vůbec se to nescházelo, sešli sme se s Jendou akorát, a to celý týden, ještě trochu Krutak, a Jenda pak oznámil, že odchází, tak jsem se dohodl s Barym na přestupu. CFC byl by to určitě vynikající nápad..

    bobo-cZ

    OdpovědětVymazat
  6. ale od nas taky odchazi hraci jak chteji a ja tomu nemuzu zabranit.. snazim se jak muzu :)
    kdzd od nas utekl android do konohy tak nas to taky oslabilo a nikdo to tu neresil...

    OdpovědětVymazat
  7. Hned se pozná, kterej klub má pevný jádro :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to tu řešim . Android taky nemá ,, čistej rejstřík´´ :-D hrál za Kurvy pak šel k nám do KONOHY aniž by někomu něco řekl tak po 7 dnech odešel zpátky do KUREV zase ani ne za týden už hrál ve STRIKEFORCE a po turnaji takže po 2 týdnech v klubu je zase u nás v KONOZE .... PROSIM JENDO UDĚLÁME S TIM NĚCO ?

    OdpovědětVymazat
  9. No otázka je co se s tím dá dělat.. :) Když prostě hraju za jeden klub ve dvou hráčích, to přece nemá cenu.. Ale ty finance, to zní moc hezky a i je to celkem reálné. Ale jak to udělat tak, aby to bylo spravedlivé. A jak by se určovala hodnota hráčů atd. Jako rozhodně to zní zajímavě, ale je tam moc otazníků. Tak něco vymysli a nadhoď a uvidíme co se s tím dá dělat.. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jendo.kapitán nebo majitel týmu by mohl hráče známkovat.Mohly by se známkovat např. schopnosti-atributy profi hráče,výkon-dovednost hráče,universal-schopnost hráče hrát na různých postech,aktivita hráče atd.Podle toho by mohl sám určit cenu hráče.Je to jen návrh jak by se to mohlo vyvíjet.

    OdpovědětVymazat
  11. Já bych hráče hodnotil podle Overalu jejich profíka, plácnu - Můj hráč má 86 tak od toho by se odvíjela nějaká cena, já nevím třeba 10 000, za hráče který by měl pod 80 1 000 a tak. Je to jen hrubej nápad od kterýho se dá odrazit :)

    OdpovědětVymazat
  12. Pak taky by se cena hráče mohla zvedat díky různým ohodnocením. Třeba střelec Top by byl zase třeba o 2 000 dražší a tak. Taky by se daly udělat počáteční budgety, aby tu nevznikalo potom že někdo chce odejít, ale nemůže, ptz na něj ten druhý nemá. Taky by se dalo transferovat Hráč za Hráče, ale určitě jsem pro to odbourat věci jako, Hraju v týmu X a za týden už jsem zase jinde, to neni dobrý a nelíbí se mi to a nikde to tahle nefunguje. Proto jsem rád, že CFC vymyslel tenhle nápad a pojdme ho pořádně rozvinout a ne ho smést ze stolu :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Vibrator - to je takové ošemetné a neohebné.. Myslím, že optimální řešení by byla prostě nutnost vyměnit hráče a obě strany by musely být spokojené.. Hlavně je problém v aktivitě některých hráčů.. Na tom celý systém momentálně hoří. Situace je taková, že i těch třináct hráčů je pořád dost. Nicméně se vyfiltrovala liga od lidí, kteří hráli jednou za uherák. Bohužel to jeden celek musel odnést a tím byl Czech Arsenal, který přišel o spousty hráčů po přestupu k Czech Elite. Vrátilo se nám pak o tři aktivní hráče méně a nutno podotknout, že to byly právě oni, kdo byl nejvíce aktivní. Takže to prostě odnesl strikeforce a jeho rozpad naplní zbytek celků. Jakmile se dostaneme do fáze prvních čtyřech na 13, pak už to pro neaktivní vůbec nebude lehké. Protože, pokud nebudou hrát, může to pro ně znamenat rozloučení se soutěží. Rád bych také dosáhl spojení týmu tropicana a blackwidow. Možná by tam byla možnost dosažení nějaké aktivity. CFC, u Vás by bylo potřeba trochu otevřít dveře, někteří hráčové nejsou aktivní, ale určitě se Vám do počtu můžou hodit. Každopádně tohle je situace, která se dala očekávat. Pomalu se to filtruje až dosáhneme stability. Rozhodně zde bude prostor i pro hráče, kteří hrajou méně, naopak celky, které budou aktivnější se budou méně aktivních zbavovat..

    OdpovědětVymazat
  14. Ten hráč by měl mít cenu podle toho ( jaký má overall, kolik má odehraných zápasů, kolik dal gólů, kolik má asistencí, a podle toho jak byl jeho klub úspěšný ) můj názor .. My za výhru v turnaji dottali 750 bodů takže cena průměrného hráče by měla být okolo 1 000.

    OdpovědětVymazat
  15. A udělal bych i ty smlouvy .. Každá smlouva by se dala podepsat maximálně na 1 celou sezónu. Kdby hráči Smlouva vypršela v klubu by hrál dál, ale měl by např už jen týden na to aby se rozhodl do jakého klubu přestoupí .. Tu tabulku tady na stránce bych klidně udělal

    OdpovědětVymazat
  16. CFC: Jo, ale tohle je věc, která musí být každý den aktualizovaná.. Na tohle lidi nebudou mít čas. Systém může být funkční jedině, když bude neustále obhospodařován, jinak z toho bude guláš a nikdo se dle něj nebude řídit.. Tady to chce vyřešit spíše ty smlouvy, že se na začátku měsíce a v polovině otevřou na dva dny okna, kdy budou moci hráčové přestoupit a jinak to bude uzavřené a přestupy budou zakázané. Tím se dá dosáhnout toho čeho chcete. Má to jednu nevýhodu a tou jsou nové celky, které jen těžko budou moci do naší soutěže zasáhnout.. Tohle je opravdu na další debatu a je potřeba probrat veškeré pro a proti. Nemyslím si, že by přestup dvou hráčů měl vyvolávat jakékoliv problémy. Prostě takové věci se ve fotbale stávají. Tady nejde o přestup jako takovej, ale konec fungování klubu Strikeforce, který prostě nenalezl dostatečný počet hráčů. Rozdělení v této soutěži je víceméně spravedlivé. Po Dvou hráčích získaly Kurvy a Czech Elite, další dva Vibrator a Krutak ještě nejsou rozhodnutý o budoucnosti. Mohli by se dostat do Czech Tigers.. Zbytek kluků u nás nebyl dostatečně aktivních. Takže asi takto. Tohle se rozhodně nedá prostě počítat jako hromadný přestup jako to bylo v případě situace Czech Arsenálu a Czech Elite..

    OdpovědětVymazat
  17. jj přestupovalo by se jen ty první dva dny v měsíci .. ale aby to nebylo tak přísný tak bych dal že uplně nový hráči ( volní hráči ) by se ke kubu mohly připojit kdykoliv .. ( jak už by se staly členy pravidlo 2 dnů přestupů už by je neminulo )

    OdpovědětVymazat
  18. Nejen nový, ale prostě volní hráči..

    OdpovědětVymazat
  19. Je potřeba to určitě jak říká jenda hlídat a aktualizovat, a to s prominutím po tom co jsi se tak hrnul CFC do sepsání a vedení CFGA League a doted si na nic nehrábnul a musel jsem to udělat já jsem dost skeptickej. Jinak nevím proč by nemohly zasáhnout nové týmy do naší ligy, když by každý tým běl jak jsem říkal určitý budget, který samozřejmě by dostal i nově příchozí klub a mohl by hospodařit jak by uznal za vhodné. Proto mi příjde že cena za top hráče 1 000 je dost málo. Právě že když bude kolem 5 - 10K tak se omezí to neustálé přestupování (viz. Android)

    Ledy

    OdpovědětVymazat
  20. Já sem přece několikrát psal, že si s tim nevim rady .. ale k věci . řikáš že 1000 je dost málo ale já nevim ani kolik je hodně. ještě ani nevíme kolik těch pěněz každý bude mít .. nevim podle čeho budeme stavět .. jako jak určíme kolik kdo dostane peněz a proč to bude zrovna taková částka?

    OdpovědětVymazat
  21. Každý tým dostane stejně nerozlišoval bych. Dal bych prostě startovní budget já nevím mezi 7-10 tisíci. S tím že ty nejlepší hráči by stály právě více jak 10 tisíc, aby se co nejvíce omezilo jejich přebíhání mezi týmy. Budget by byl prostě počáteční, to ale neznamená, že na konci sezony se všem dobije, prostě každý musí hospodařit, a když utratí, tak pak musí šetřit, výhrami v lize a poháru. Samozřejmě když dám příklad na nás dvou. Tak třeba Výměna Mého Pro za Tvého. By řekněme bylo provedeno - že díky tomu že jsi ted aktivnější, zaznamenal si úspěch v poháru a tak, tak prostě by Elit tvá koupě nevyšla na 15 tisíc ale třeba na 3 ptz můj pro by měl hodnotu 12 tisíc. Je to jen příklad i částky jsou jen tak nadhozeny

    OdpovědětVymazat
  22. A promin, ale ten článek je naprosto primitivní oproti tomuto si myslím, takže jestli sis nevěděl rady tam, tak nevím jak dlouho by jsi vydržel toto celé spravovat, nebude to nic co budeš mít za hodinku sfouklý. Protože pochybuji, že tohle jde zautomatizovat jako ligová tabulka

    OdpovědětVymazat
  23. Nechci tě tím ale nějak shodit nebo tak, jen ti chci ukázat, že prostě bud se rozhodneš a hodně promyslíš, že jo že tohle prostě chceš na tom dělat, aby si po týdnu neřekl, že tě to prostě nebaví!

    OdpovědětVymazat
  24. Jo dyt v pohodě.. počkej já bych stál 3 tisíce? to byl asi překlep ne? :-D Jo ty ceny by takhle přesně měly být.

    OdpovědětVymazat
  25. Takže za 1) Jsem řekl na skypu že má vibr poškozenej ps3, že to jenda neslyšel protože si dělal tabulku, tak to už není moje věc s Bobem sme se o tom taky bavili. 2) Já sem taky nechtěl odcházet z Czech Elite, ale šelsem za Bobem, takže jsem v podobné situaci jako Vibr. 3) Odpoved Wendymu na pozvánku říkám ne, protože svůj team už neopustim, to co totiž udělal Jenda z Bobem je vysmání se do ksichtu celé ligy. Je to dezertace a za dezertaci je co? Kulka. Vibr až se vrátísš tak Strikeforce bude fungovat. Dík čus

    OdpovědětVymazat
  26. TEN Konoha , az mu prijde pod packu nejakej dobrej hrac tak prestane saskovat a navrhovat zbytecny hovenka ktera nic , ale vubec nic neviresi . Nejvetsi problem je v zkurveny cesky zavisti , nikde jinde. -G- \\m//

    OdpovědětVymazat
  27. Jeste 1 vec , : Konoha pred par dny jasne dala najevo , ze si vystaci i se ctyrmi hraci , tak proc ted zacina byt nespokojena ? Logicky jde z toho vyvodit pouze jedna vec , a to ta , ze ma strach z toho , aby ji ”jednoduse“ nekdo nesestrelil z hornich pozic v tabulce na ktere pomysli :) jo , jo , jo ! :) -G- \\m//

    OdpovědětVymazat
  28. Krutak: To není vysmívání se lize. Prostě ta situace byla jednoduchá. Chci hrát a pokud celek, ve kterým jsem hrál odehrál 8 zápasů za týden, tak to není celek pro mě. Někomu to možná vyhovuje a já mu v tom nebráním, určitě je v lize spousty takových hráčů, kterým tenhle styl bude vyhovovat a záleží jen na tobě Tome, aby si je k sobě přitáhl. Mě vyhovuje 50 zápasů a víc a nejlépe plná 11 a proto jsem se rozhodl odejít ke Kurvám. Tohle není desertace. Chci hrát o čelo tabulky a tak jako David Villa a Benzema odešeli do Realu. I Já jsem tak učinil úplně ze stejného důvodu. Bobo šel ke Kurvám nezávisle po mě. Prostě ten samej důvod. Chtěl hrát a nebylo s kým..

    OdpovědětVymazat
  29. CFC, Geny: Dále nepokračujte v konverzaci na téma Pohárový zápas.. :D Každý známe Vaše rozdílná stanoviska. Raději bych soustředil Vaše síly na pole. Od příštího týdne startuje liga a budete mít dost času na prokázání Vašich schopností na hřišti.. :D

    OdpovědětVymazat
  30. Já osobně proti přebíhání nemám nic, ale nechápu to. Než běhat z klubu do klubu, tak se radši budu snažit vybudovat svůj. Chce to víc času, ale jde to. Volní kluci, kteří chcou hrát, se pořád nějací najdou.

    OdpovědětVymazat
  31. Ano, ale vybudovat svůj celek není sranda. Kluby se musí vykristalizovat.. :D Tj. prostě se postupně hledají hráčové, kteří si sednou a ještě k tomu hrajou ve stejné časy. Některé kluby si domlouvají nějaký pravidelný čas (jako Czech Tigers, myslím, že hrajou do 20:00, nebo tak něco), jiné hrajou pravidelně (Czech Elite, Kurvy). Nevím, jak je to přesně u Konohy. A Strikeforce prostě postrádal ten svůj čas. Někteří chtěli hrát často a pro ně byla Fifa prioritou a pro jiné zase tak velkou prioritou nebyla. Po odchodu dvou hráčů se tak celek Strikeforce může soustředit na ten druhý typ hráčů, kteří si rádi zahrajou, ale nemusí fifu hrát pořád. I takový celek byl v naší lize potřeba, aby uspokojil takovéto hráče..

    OdpovědětVymazat
  32. Geny být tebou tak mlčim o nějaký závisti a takovejch kravinách, zrovna vy Kurvy jste se mohly posrat, když kluci z CA odešly do CE, takže bych byl ticho a šoupal maximálně nohama.

    OdpovědětVymazat
  33. No to víš. My jsme KURVY :-)))

    OdpovědětVymazat
  34. A jsme ticho a šoupeme nohama. A vůbec my KURVY šoupeme všechno co se hýbe :-)))

    OdpovědětVymazat
  35. A hlavně si vzpomente na to kdo chtěl založit ten novej klub.

    OdpovědětVymazat