sobota 18. prosince 2010

TOP10 Kanonýrů - Leden





TOP 10 Kanonýrů
1. místo - HOWEN6 (Czech Elite) 105 zápasů - 148 gólů

2. místo - Jurys22 (Czech Elite) 143 zápasů - 102 gólů

3. místo - johncena-_1 (FC Konoha) 96 zápasů - 98 gólů

4. místo - CFC94Czech (FC Konoha) 72 zápasů - 91 gólů
5.místo - bobo-cZ (Strikeforce United) 51 zápasů - 88 gólů
6. místo - WendyCZ (Czech Tigers) 87 zápasů -76 gólů
7. místo - Ondra009 (Czech Tigers) 68 zápasů - 59 góly
8. místo - UchihaErik13 (FC Konoha) 57 zápasů - 49 gólů
9. místo - haput (Kurvy) 50 zápasů - 38 góly
10. místo - vanous777 (Czech Elite) 51 zápasů - 26 góly

14 komentářů:

  1. Zdar máš to udělaný pěkně .. Ale když sem v týmu FC KONOHA ani ne 5 dní to mě tam nemůžeš hodit ?

    OdpovědětVymazat
  2. Čao draku, já bych hrozně rád :-D jenže tim že jsi přestoupil, tak nevím kolik golu si ještě od poslední aktualizace dal za kurvy, a po přestupu se ti to všechno vynulovalo, takže vlastně bych tě okradl jestli rozumíš :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě to nevadí .. tam sem dal cca stejně jenom 6 ólu ... klidně mi to započítej jenom za FC KONOHA

    OdpovědětVymazat
  4. Ok tak to ještě předělám, takže nebudu počítat za Kurvy vůbec, ale čistě za Kohonu ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsi tam a slušnej počin :-D za chvíli mě máš, ptz to přes svátky hrát nebudu :-D

    OdpovědětVymazat
  6. tabulka je pěkna ovšem že naší hráči nemaji zapsane goly ani z aktualni sezony to určitě moc nadšení nebudou.Hlavně náš útočnik Papa Joe7 ten se těšil jak malé děcko :D no co se dá dělat. BLACK WIDOW.CZ

    OdpovědětVymazat
  7. Bohužel jsem na začátku o vás nevěděl, že jste aktivní. Ale ode dnes co Papa vstřelí, tak mu vyskočí i do žebříčku, ještě je dost času na to nastřílet kolem 50 golů, což si myslim, že bude hranice spodních příček na konci této sezony :-)

    OdpovědětVymazat
  8. mam v tabulce strelcu Baryffon :D 2xF a 1xR a nevypada to spatne :D

    OdpovědětVymazat
  9. Ledy, mám takovej malej dotázek. Bylo by možné, aby si aktualizoval pravidelně v určitých dnech? Tj. třeba v pondělí a ve čtvrtek. Nebo třeba jednou týdně, ale aby se na to lidi mohli těšit a počítali s tím? Bylo by to super, díky Jenda

    OdpovědětVymazat
  10. Ok tak jsem to zaktualizoval, ted v pondělí. A snad bude v pohodě i čas to udělat ve čtvrtek. Nevím jak další pondělí ale pokusím se ;-)

    OdpovědětVymazat