čtvrtek 6. ledna 2011

Aktualizace Kanonýři + Nahrávači

Tak Vás všechny zdravím v novém roce, který už má koncovku shodnou i s naší milovanou FIFA 11. Otálel jsem zda už se vrhnout do první aktualizace v této sezoně nyní nebo jí ještě o pár dní odložit, aby výkony za něco stály, ale z dlouhé chvíle jsem se do toho vrhl už ted a nestačil jsem se divit! To co jste zatím předvedly je výkon, který podle mě má na to překonat výkony z první sezony naprosto s přehledem, pokud budete i nadále pokračovat v nastvaneném tempu.

Ale co mě osobně těší nejvíce, tak je ten fakt, že tabulky nejsou už tak jednotvárné a že se do ní rovným dílem zapojily všechny naše aktivní týmy. Jmenovitě Kurvy s Konohou mají po 3 a zbylé 3 celky (elite, strikeforce a tigers) po dvou zástupcích.

Jen tak dál at je co sledovat a pojdte si zabojovat o ten primát a trhnout rekord Juryse z první sezony.

Závěrem by jsme jen chtěl připomenout pravidlo, že kterýkoliv hráč změní působiště, či bude vyhozen a znovu přijat, tak stejně jako na EA tak i zde se mu smáznou jeho stats a bude začínat od nuly, je to pro mě zbytečně komplikované dohledávat, takže si to sami snažte ohlídat.

Díky za pozornost a příjemnou zábavu s FIFA 11 a Vašimi kamarády z klubů


Ledy

Žádné komentáře:

Okomentovat